About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Jadi Bibik Memang Teruk...~~~

Assalamualaikum...huh korang letih la..saye kena jadi bibik..dah la mak dan ayah saya x de kat rumah....adil dah la ada 2 penat ooooo.....skang baru free ckit sebab adik saya tido....tu pon sorang je..sorang la ni gaduh nak main games ngan saya.....nak tau apa yang saya wat masa jadi bibik...hah nanti kat bawah ni saya tulis cacatan saye k....

10:00 am : saye baru bangun....and tunggu sampai adik saye bangun....sambil tunggu mereke,saye tonton televisyen......lame oooooooooo.........

11:15 am : adik saye bangun.......and mintak OREO...dan mereke pon makan la kan...sambil tu mereke tengok televisyen.....saye pulak sapu sampah....ckit-ckit je...

12:00 am :  :mereke dan saye pon masih x mandi...kami breakfast...tau kami breakfast ape???? Honeystar and Susu....sedap ooooo......

1:00 pm : Saye mandi....and kemudian baru saye bagi mandi adik saye...ishhh mereka ska dok main air...!!

2:00 pm : kami main game dalam laptop.......tengah syok kami main game adik saye yang paling kecik berak dalam lampin ..jadi saye yang kena basuh berak dia...dah la warna hitam...cirik plak tu...wuwuwuuwuwu.....

3:00 pm : Kami makan....Nak tau kami makan apa??kami makan sambal telur ....Sedap....oooooooooo....

4:00 pm : nak tau saya wat ape???saye bukak blogger dan tulis la....ok la 
  



Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .