About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Pergi Berjalan Tampa Ibu..!

Assalamualaikum...kita berjumpa lagi on this story..k today kan saya nak cite pasal saya pergi jalan dengan family tapi tampa my mom..!Kesian mak saya tau..My mom dia pergi khusus...so kami ber empat je la..Nak tau kami pergi mana??Penang..!Saya ingat mesti adik saya kena marah sebab adik saya tu nakal ckit..kot-kot la my father tak bolah takecare kan dia ke??

Masa dalam pejalannan saya terjumpa lori tau..Lori tu dia bawa berbelas-belas ekor haiwan..haiwan tu kan ialah ....BABI!!Saya yg tengok tu rasa geli sangat tau...saya panggil adik saya..yang adik saya ni suka la tengok haiwan..Ni first time saya jumpa babi kat Malaysia..saya pernah tengok babi tapi kat Australia..

Mula-mula kiteorang gi kedai kamera ..pi kedai kemera tu kerana ayah saya punya urusan la..saya and my sister and brother tak keluar pun kami  tunggu dalam kereta...Lama tau sampai saya dialamun mimpi...Kemudian kami gi gurney..kiteorang gi makan swensen..dekat swensen tu dia jual aiskrim & makanan pasta...

Ermm bab -bab ni la saya tak suka..bukan saya tak suka makan tapi saya tak suka tengok adik say makan...dia tu kalau makan mesti comot nanti sudu jatuh makanan tumpah..bising tau...Dah la my dad tu sorang je..Nasib baik kiteorang boleh jaga dia....pastu kan ayah saya cakap "Wah kita champion la...baju Rayyan tak comot...horrey..!"

Lepas dah makan tu kiteorang gi kedai adidas "kid" untuk beli baju untuk kiteorng..Saya seronok oooo..sebab dapat baju baru..saya dapat 1baju 2 seluar..adik saya erin tu dapat 1 baju jerr..adik sya rayyan dapat 1 baju 1 seluar...jadi kira saya la champion..sebab dapat banyak baju....horeyy...kiteorang pun sempat tengok racing car control.....

Lepas tu,kami gi kedai kamera tu lagi dan I & young sister termasuk rayyan duduk lagi dlm kereta...kali ni kami tak tidor sebalik nya kami menonton cite Iron Man 2 dalam kete...Lepas ayah saya mai..kami terus balik..pastu baru mak saya  balik...kemudian saya kemas bilik & bagi kucing makan &wat keje kolah...& wat post kat blog la..hihihii ok la Bye!




Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .