About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Teachers



Assalamualaikum...wow!penat tau hari ni.Nak tau kenapa?sebab saya telah menjadi seorang guru..hahaha..Hebat x...? Kalau korang kat saye..komen la tau..hihih..faham x?kalau x paham komen la..kalau x nak komen komenla..hihihih...Ish dah-dah-dah....Nadia! jangan wat lawak....

Pertama..saya telah menjadi seorang guru sukan...haaa nak tau ajar ape..ajar sukan la..!hahahaha...saye ajar kawan saya naikkasut roda,main tenis,ajak makan......hah tu bila saya jadi cikgu sukan..tapi yg ajak makan tu bukan la..hihihui

Kedua...saya jadi seorang guru yg menjaga murid...cara-cara nye...membasuh taik,memberi makan,memandikan...dan lan-lain....penat ooooo...(eeee..aq paling gelila dengan taik adik aqtu..nak wat cana??sabar jela...

Ketiga.....aq jadi kaki komputer................hahahahahahahahha syok ooo.....aq ajar adik aqmain games.....tapi saya ada lackit ambik kesempatan,..........^_^ok la tu je yg saya nak kongsikan bersama tuan ,puan, adik, kakak, abg ,tokwan ,nenek dan ape-ape jelah!





Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .