About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Kisah Anak Kucing..!

Assalamualaikum.How are you now.I fine.Sedih tau anak kucing saya dah mati..!Dah la mati kena langgar..k now senang cite saya cite dari awal.Dulu ada sekor kucing ni dia duduk dalam kotak saya yang saya letak kat luar tu..saya pon ingat nak halau dia tapi dia tak gerak...and then kan dia angkat kaki dia...tengok2 darah saya pon bubuh la Minyak Gamat.Dan dia sembuh...

Bila dah sebulan macam tu kan dia datang umah saya lagi..Kucing tu mintak makanan ..tapi kali ni dengan perut yg berisi dengan anak kucing.saya bagi la makan dia.And then kan dia mai mintak banyak kali.tak pe la saya pon bagi.hah lupe plak nak citer saya pon ade bagi nama kat kucing tu..eh silap bukan saya adik saya..nama kucing tu 'Tutu'

Pastu dua minggu selepas tu dia dah beranak...anak dia comei gila..ada empat ekor.3 warna oren1warna hitam.....kami selalu main ngan anak kucing tu setiap hari...hah lupe gi tau..kucing tu beranak at umah pipah...and pipah la yg kena jaga....saya tak la bertanggungjawab sangat...saya tolong pipah jerr...

Pada 07.07.2012 kami menemui kucing hitam dilanggar oleh kereta dan hilang sebelah kaki and dah mati....wuwuwuuwuwuwuwuwu sedih oooo........dan pada ari ini 10.07.2012...seekor lagi kucing oren dilanggar...tetapi ia punya kecederaan yg berbeza...kucing oren meta terkeluar......itu lah yg paling sedih.......dan sekarang saya tau macam mana warna dan kelembitan mata itu...........

TaMaT..~.~.~


Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .