About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Soey..!

Assalamualaikum..! sorry korang sebab lama tak tulis blog .....dah jadi usang dah blog ni....Fatanah soey .....saya skang ni asyik layan fb je...lupa pasal blog plak.......saya nak citer tentang birthday saya disambut kat KL...seronok tau....saya dapat banyak la jugak hadiah....Korang nak tau family saya bagi apa.....jap yeer nak citer la ni...

My mom bagi sun glasses...cantik ooo.....yg spek tu aq pilih sendiri....my grandmother give me a blouse.....my aunty give beg hello kitty...cantik and yang ni paling special....hadiah tu dari my dad...iaitu kidzania....korang semua tau tak kidzania tu apa?kidzania ni dia tempat kita main -main tapi lain..macam tempat kerja kanak-kanak....paham tak...tak pe 2 saya citer....

Masa saya nak masuk kidzania mereka bagi saya map ngan cek....pastu saya masuk ngan semua keluarga saya la....and bila saya masuk ada orang suruh saya pi kat situ dia pon tunjuk la kat situ...tau benda apa.....CIMB Bank....tipu-tipu...saya pon gi la....and saya bagi la cek tu kat dia and kemudian dia bagi kat saya duit...duit tipu la...

besar ooo....tempat tu in door je...pastu saya masuk kat satu bilik ...pastu orang tu bagitau ape yang saya kena wat...dan dia bagitau tentang kidzania...dia kata "kat sini ada banyak macam kerja-kerja...contoh nya macam....bomba,polis,doktor,model ,CSI,tv3...semua tu macam tempat perkejaan.....ikut adik la adik nak jadi apa....selain tempat kerja ada yg saja-saja....macam bawak kereta ,ambik lesen kera macam tu la.... tapi kalau yang saje-saje tu kena bayar dengan duit tipu tu....

Best.....saya jadi tv3 ,doktor,editting photo,pekerja marry brown,pekerja sushi,and macam - macam la k lah dah tak larat nak tu lis bye.....


Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .