About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Raya..!
Assalamualaikum ....saya rasa sedih la sebab puasa nak habis dah....huhuhuhuhuhu....korang tau tak tadi kat sekolah saya cikgu bagi duit raya...and kami tak belajar pon hari ni...serono..hihihihi.saya dapat lima ringgit....saya dapat semua duit baru syok nyerr..(tak la syok sangat sebab my mom and dad keje bank jadi saya boleh tengok duit tu setiap ari...)

Kat sekolah tadi kami duduk kat dalam dewan je...banyak la acara kat dalam dewan tu..ada kumpulan selawat,tadarus,ceramah,penyampaain hadiah kepada pemenang folio ..and banyak gi.....yg paling seronok sekali acara beratur ambik duit raya..hihihihihihtapi lemas jugak la duduk dalam dewan tu..lenguh habis badan saya ni....skang baru rasa k ckit...

huhuhu syok nya tak raya gi dah dapat duit raya...hurmmm korang tahun ni raya balik mana ...sila la koment bagi tau raya mana ye..saya raya KL...raya keempat lak saya akan raya kat Kedah...korang nye baju raya warna apa..?saya warna putih...korang tau sekolah saya cuti hari khamis & jumaat ni....jadi keluarga saya boleh la balik raya awal ckit...

korang saya ada sesuatu nak ucap kan....Selamat Hari Raya kepada semua muslimin dan muslimat...saya minta maaf jika saya ada buat silap kat korang..Fatanah saya minta maaf ye...sedih nye saya nak tinggalkan Ramadan ni...huhuhuhuhuuuh mesti korang pon rasa macam saya kan...k lah perut saya dah buncit sebab baru bukak puasa ..jadi saya nak gi rehat jap....Assalamualaikum



Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .