About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Oversea....

Assalammualaikum..!hi guys...korang tau x mak saya and ayah..p swezerland..x adil tau mereke tinggal saya...seronok la mereke...:'(..gambar at atas ni gambar swezerland la...mak saya yg tangkap..and upload at fb..cantik x?jelez saya tau...:P..ermmm tadi mak saya kata nak daki gunung..=_='..nama gunung tu "mount pilotus" saya dua kan= mak saya and ayah saya selamat mendaki gunung...^_^..amin

Saya pesan at mak saya suruh beli note book swezerlang..pencil and kotak pencil..Mak saya dah la p seminggu..wuwuwu...saya kat sini nk kena study...ni x adill..wuwuwu...mereke p paris and swezerland...dua tempat plak tu..malam ni lepa p paris..and ari sabtu ni la maybe...lepa balik...skang ni x tau nak tulis apa?

mesti cantikkan tempat tu...ermm..nanti sya tunjuk gambar...mama,mama tau dak at skolah nadia ada wat jual-jualan...nadia kena berniaga....jadi nadia x p mengaji tau..sebab banyak nak kena
print la liminite la..banyak ooo org tempah...fuh penat...emmm..=_= 
pa gi nk tulis?

mama kat sana best x?sejuk?mesti la best kan...mesti la sejuk kan...emmm mama,kalau nadia dpt 5A kan ..nadia nak ipod bleh....hihihihihi bley x?k lah nak wat projek ni..assalammualaikum...




Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .