About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Rindu,Jelez,Takut,Sedih, semua perasaan ada!!
Assalamualaikum,korang jelez la saya...Kwn saya pegi rombongan Genting ...saya pon p nanti tapi pi  and family...p ngan my friendzz lagi best.. seronok la kwn saya yg lain..:(..dah la nk periksa minggu depan...kena study,....sabar je la....nanti bukan 11 saya plak p Genting..hehehe..Fatanah..ang tengah wat apa tu??aq rindu la ampa ngan Fazlin....:( Ftanah at sana jangan study tau..bagi aq dpt no 1 hihih....

Nothing to say..iam bored...emmm tadi saya mesej Mr Z dia kata dia tengah makan...pastu dia kata syok ooo...?:( nk menunjuk...Tain sewel,gelong ang whatever...ermm nk tulis apa gi ekk hurmmmm......x pe lah letak gambar jela ....gambar haiwan yg kute-kute...k?


Eh jangan kacau lah...ape lah!!



Hi wat pe tu??


ngantuk lah...



Hurmm..Bored



Apa nk wat?


STUDY LAH!!!


AQ rindu korang...korang mesti x ingat aq kan wuwuwuwu




Me with Fatanah..heheh cute x Fatanah..hehehe 



Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .