About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Together..Forever &Ever..!

                      
Assalamualaikum..!Hi Guys.!What Up?!ermmm skang ni x der mood nk study :(
hah!nanti dapat result teruk..tak nak! It ok lepas ni Istudy k...
korang yg nk perikse ni study x?(ceh tanya org dia pon x study)study la tau supaye 
dapat masuk kelas petama k..ceh dah macam ibu plak dah
ermmm ni nk citer...


Ermm semalam saya balik kampung.Kampung saya at Alor Setar...Alor Setar at Jitra.
.Jitra at Tunjang.and Tunjang at Kampung Kecilhah...tu dia sampai expland macam tu ....bukan korang nk p pon at kampung saya tu over je lebih...hihihiherrmm ni saya x gambar kasut 
sliper ni nape kan...mesti korang tertanya-tanya kan..(ceh x tanya pon kan nk habaq..)because saya,erin,rayyan and cmat and aunty fiqa pakai kasut sama jenama Flippersaya balik kampung ngan Cmat and Aunty Fiqa...seronok tau.masa nk balik kampung tu kan kami semua pakai kasut sama..kasut fipper...best serasi....hax hax hax


Haa..kasut saya warna biru & pink! Erin oren,pink,biru,!cmat saya warna hijau terang & hijau muda..Aunty Fiqa purple and pink...rayyan biru,oren,kuning...kami pakai kasut yg sama..bila dh sampai kampung tu kami p beli kuih,utuk makan petang...malam tu pulak kami cadang nk gi main boling at Aneka..!mula-banyak gila cadangan!saya nk gi karoke,cik mat saya nk gi tengok wayang Aunty Fiqa nk main Bowling


Last kali kami setuju ngan cadangan Aunty Fiqa..kami semua p main bowlingk saya ni dh la kurus (cehh perasan)bola bowling tuberat saya ambik yg paling ringan 7.dengan kasut longgar..fuh..susah nk main mula-mula lagu mizz nina...saya dapat 7 pin..pastutiba-ba laguu dandut terus xscore..5 kali plak tu...ish2 yg cik mat keja stike ja..x aci sakit tangan...>_< x suka-x suka...


Akhir nya,saya kalah..>_<...saya dapat 33 Aunty Fiqa 83 Cik mat 110rasa macam nk nyanyi lagu Yuna ini tidak adil tidak adil bagi ku......wuwuwu it ok nanti saya aq try next time with my father or who else...k la i wanna Study..klau x study nanti my dad become a ghost heheh...k i miss you alldon't forgot to follow my blog k... bye Fatanah and Umi.i love you 2...be happy always k...byeee assalamualaikum



Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .