About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Good Bye..!

Assalamualaikum...:( sedih la...tak dapat jumpa darjah enam dh..dulu masa darjah enam dulu x la sedih sangat tapi tahun ni seih gila..mungkin saya rapat dengan mereka...Saya x dpt jumpa my bff dh...Afifah,Jusmi,syafikah,ain,ika,acu,miza,and banyak lagi la...Dulu saya slalu balik lambat jadi saya slalu sembang dengan mereka..main la godip la...wargghhh...tak pe jangan  sedih sangat ..Facebook kan ada Telefon ade...gambar ade..tahun depan saya periksa UPSR plak...tidak..!Saya perlu FOKUS~~~~!!!!!


Dah la tadi saya gaduh dengan Fatanah...Tadi kat sekolah kena tukar kelas...Pastu Farisha pilih  tempat duduk awek dia pastu Fatanah kata (ampa semua dok kira awek ja bukan belajaq...Tapi dia cakap kasar pastu Farisha merajuk..Tapi x pa la kami dah kawan..^_^..Kami kena tukar kelas dekat atas skali penat tau...Kami main tepung best oo..kawan aq kena baling garam kesian dia..hahahahahah..jahat la mereka..hahah nasib baik saya kena tepung kawan saya dia kena tepung pastu dua p basuh habis keras tudung di..


Pastu Farhana dia pindah lagi la sedih..wuwuwuwuuw..dia asyik pindah je..ermmm dari selangaor---->pinang----->sungai petani.....erm jauh la jugak kan...tula mak ngan ayah dia kaya..bley tukar banyak tempat..ermmm sedih k la saya dh x tau nk tulis apa bye...Assalamualaikum....



Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .