About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Jamuan Kelas..:)

Assalamualaikum..sorry la lama x bukak fb...eh!!!Bukak facebook pulak..ermm nk post ape tah...hurmm lupa pulak...haa nk citer pasai jamuan kelas tadi  kat kelas saya ada jamuan...but saya x bawak apa pon..:(mula-mulaingat nk bawak megi goreng pastu mak saya demam x larat nk wat...pastu mk saya kata beli kek pandan la..tetiba mk saya lupa...dh la pagi tadi bangun lambat...x leh nk bawak apa la...org lain smua bawak..teruk kan saya ni :(


Pagi tu kan saya bangun lambat..so tak breakfast la..bila timez makan tu saya macamasyik sumbat-sumbat sumbat..saya duduk macam sunah nabi dudukbila makan.pastu farisha kata wei dok supan ckit pastu fatanah kata tu la gelojoh ngat ai..!. klau ada org ckp macam tu sakit hati x??dia pon klau saya ckp macam tu mesti mrah gila kan..terasa gila kot...pastu asal saya nk mkn ja pmkn at tempat lain..saya x nk mkn kat depan ..


Tapi lepas tu kami dh kawan..hehhehe Ftanah Friend k...ni ang suruh aq 
post aq dh post dh ..so lain kali jangan la ckp macam tu lagi kat aq
terasa tau..ermm k la lain kali je la tulis..assalamualaikum and bye..




Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .