About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

cc
Assalamulaikum,yo skang saya ada at CC doe.Buat pengetahuan korang saya First time pergi CC.Saya ingaty CC ni panas n bla bla>but chat sini ada aircon komputer pon besar teraik laa..hahahSo tadi Thailand VS Singapore right..SO saya mestilah sokong....Singapore..macam Zizan wat dalam maharaja lawak Singapore yes! Singapore yes hahha LOL..

And akhirnya singapore menang..erk tapi kat CC ni bising sikit...arghhh NAnti nk balik dh so kena type cpt sikit laokay..................................cpt sangat tak bley pikir ape ape LOL.. korang semua tengok maharaja lawak bape kali nk ulang nih..lantak la kalau yg tengok  tu korang minat sapew saya minat Jambu..korang mesti dh tahu kan sebab semalam saya dh gitau dh hahhah LOL

Okay lah bye assalamulaikum nk layan twiter n nk edit blog jp


Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .