About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Gigi & Bola
Fashionlicious


Cheers to the Teenage Years | food is perf on @weheartit.com -...

Tumblr_mecf578eyd1qk73j0o1_500_large

Assalamualaikum,korang tau harini gigi saya patah..yeay..tau patah macma mana??masa saya gosok gigi tiba-tiba jatuh senang..hahhaha..saya siap p gosok lagi gigi dh patah tu..k whatver..gigi saya bukan gigi korang tol x??k skang citer plak pasai  bola..korang minat sapa dalam team Malaysia Of cousre??Saya minat aidil zafuan..Ok deal..

Haritu Harimau melaya lawan dengan Singa miskin..eh why singa miskin plak??sebab singapore..(pore)tu macam sebutan poor...so singa miskin..kakkakka LOL..walaupon singa miskin harimau lawan singa mesti singa menang tak kira singa tu kaya ke,minkin ke,hodoh ke,tuake,muda ke or whatelse malas nk tulis banyak-banyak...cause memang banyak doe..Kalah berapa tah..

Andthen harimau melaya lawan loas..mesti la loas kalah..why??because loas=lost..hahah sebutan pon nak sama kan..kakka..4-1 doe..hebat jugak kan...hahaha..mestilah..lepastu Harimau melaya lawan indonesia plak..mestilah harimau melaya yang menang tau sebab apa??sebab mereka hebat la..hahhaha...So Malaysia akan lawan ngan Thailand plak..Hope mereka semua menang...sawadikap msuk pintu keluar tingkap..haaa saya pandai ooo ckp thailand...yongisengmatakajiyongseng..hahahha hebatkan..ok la asssalammualaikum

100345897917018962_wsenfv6g_c_large


169166529724653753_5iz9coem_c_large

Tumblr_me6uzrgkjt1r4ka56o1_500_large




Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .