About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Lembah Bujang Here I come
Food | Tumblr

Random Beautiful Images (2012 Collection)

CUTE, CUTER & CUTEST!

Assalamulaikum,So harini agak tak bagus because ___________________ Tak nak citer lah kalau citer nanti lagi sakit hati..Okay abaikan...saya ni nak cerita pasal saya pergi Lembah bujang...Hari Keluarga Bank Rakyat..Seronok jugak la...Macam-macam acara ada...But saya tak menang waaaa..!!It okay yg penting kita EnJoY.!!Jap-jap nk tengok citer... _______________________________Okay..!! 

Okay bebalik kita pada topik..ape ye topik tadi jp nk bace...okay..Sampai-sampai (Lembah bujang)sana.. kami makan tengah hari..saya tak makan diet cehwah x de la..tak lapar..Lepas tu kami (Family)pergi mandi sungai sronok gila..mandi dengan ikan...rayyan seronok dok tamgkap ikan keh3...sejuk gila kot..lepas tu kami balik makan..Pukul 3 macam tu ada Sukaneka...Ada 5 acara...Boling kelapa,Kasut Gergasi,Belon pasangan,Lari ikat kaki satu lagi lupa la..

Saya main 2 acara je Boling kelapa dengan kasut grgasi...Boling saya lawan dengan budak laki nama dia Daniel..dia x dpt skor apa2 saya dpt la sikit 3 keh3..yg kelapa terakhir tu daniel baling tiba2 kelapa tu pergi kat len saya dn kena satu botol keh33..Pastu kasut gergasi saya,mk saya,ayah saya lawan Daniel n abg dia...kami kalah..wuwuwwu cepat gila depa...

Pastu malam tu ada BBq..ermm macam 3 ada ayam panggang,ikan panggang,udang panggang,sotong panggan,janggung bakar n hot cat...heehehe..x de la...pastu ada cabutan bertuah..kami x bertuah pon dpt cadar,,tapi okay gak cadar Rm 230...Tapi Alhamdullilah la...Pastu balik tidur dengan nyenyak esok tu gi muzeum..tengok candi..bosan...

Pastu balik..okay lah bye assalmaulaikum...yang benar Nadia

I Heart This

kstyle | Tumblr

(1) Ταξιδια ΜΕ Χρωμα


Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .