About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

No Title
Don't copy,bitch ! 

 Tumblr_meod01cvfi1rlxlc7o1_500_large

Sakura Tree

Hye and assalamualaikum,whata you doing now..of cousre tengah read my blog..tul x??Okay well harini nak citer pasal ape tah..tak tau nk cakap sebab nak citer banyak bende..hope korang nk bace...kot-kot la korang malas nk baca panjang-panjang...tapi saya tak boleh kalau tak tulis panjang-panjang...tak tau la sebab apa...tak puas..hah sekarang ni saya tengah tengok serita shrek..pastu tengok Maharaja Lawak Mega..Pecah perut aih tengok jambu..

OkAy balik kepada yg nk saya cerita kan kepada you alls..cewah..aritu..aritu bila??aritu hari jumaat..saya gi Sunway Carnival Mall...pergi shopping..kaka..dah habis shopping tu gi makan KFC...pastu saya gi potong rambut..waaa!!!sedihnya tengok rambut saya jatuh..wuwuwuw..hhahah...tak la sedih sangat..so sekarang rambut saya dah pendek..

Pastu balikla pergi mengaji..huh..!letihnya...tapi sronok ghi ngaji..seronok la kalau baca awal..kalau x baca awal x seronok la kena tunggu tak boleh main ape ke..kalau saya baca awal saya bolah la baca novel ke hapeke..cehh kenapa saya nk cite kat korang delete-delete-delete..huh malas la..tadi saya kata nk tulis panjang panjang kan..actualy tak panjang pon and takde cerita nk cerita pon..just nk tambah point..okay la Assalmmualaikum

Tumblr_me905kfseu1rjvblho5_250_large 

 Latest requests

Latest requests


Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .