About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

without
(10) Me.[:s Fotos

Tumblr

Tumblr_me4a78kqor1rm0bmso1_500_large

Hye *n* assalamulaikum,hurmm nothing to say bye....Woi apekejadah post kalau tak bagi tahu ape-ape pon..hahahah LOL *n* gelong...Of cousre la ada nak cerita..K tadi saya *n* my father..Kami keluar pergi tengok wayang..cerita wrek-it-raugh..Best la jugak but boring sikit..sebab lawak yg dia buat tu tak lawak..so tak berapa best la but ada la yang best...but I think cerita kartoon yg lwak cerita Ice Age..

Saya keluar ngan my father without my mother *n* adik-adik....Mereka semua balik kampung..So masa saya dah selesai menonton wayang..keluar pergi main golf with Uncle Akmal...Best giler..ceh bukan saya main pon...Ayah saya n uncle jer yg main..hhaha..mereka main sampai 100 biji bola golf..of cousre la bol golf...takkan bola bowling..kot..

Lepas sejam kemudian,kami pergi makan Ais kacang sorang satu...aiskacang tu tak la kauw sangat..Kenyang giler kot...Dah la masa habis tengok wayang tu kami gi makan Pizza Hut..pastu makn ais kacang lak..Pastu kami gi basuh kereta..ramai gile orang..so terpaksa la tunggu..sambil tunggu tu makn aiskrim plak..n balik..lepas balik plak terus post at blog..

Ok la..tak de pape nk post..k assalamualaikum..eh sebelum baca post-post saya jangan lupa nk follow blog saya k..

Give_me_love__gif__by_itspurplegirl-d5mtst0_large

Tumblr_me1oeied2t1rq78rlo1_400_large

Tumblr_mdgnwhyhbn1rge11co1_500_large



Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .