About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

Watikah Pelantikkan
Assalammualikum,woww!!dah berusang blog saya ni..banyaknye labah-labah..maklumlah sebok study..eleh..hahah ada yg btui n ada yg x betui..okay saya ada 2 perkara yang nak dicerita kan untuk korang satu pasal pelantikkan pengawas and satu lagi pasal saya pergi Thailand...huh lambat betul nak type..sebab lama x type kot...ahh biar lah lambat pun lambat lah asalkan paham betul x??

Okay tadi at sekolah ada Watikah Pelantikkan Pengawas...Haaa!! saya kat sekolah jadi pengawas D.i.s.i.p.l.i.n.!! Haa hebat xx...(Bangga) huh dh kembang dh nih..tapi yangb tak sukanya kena berdiri sampai 2 jam....Arghhhhh!!! Penat lahh...nasib baik tadi pagi makn kalu x pengsan dah..hahhahha Lepastu tetamu yg dijemput untuk bagi sijil tu bagi ucapan punya lah panjang ..Heiii Rsa macam nk penampar jeee....

Hri tu saya pergi Thailand...Sawadikap masuk pintu keluar tingkap..haaa ingat saya x reti cakap thailand ka...Ada banyak lagio saya reti macam Sawadikap masuk pintu masuk lokap...haa (merapu jangan layan)ok kat sana banyak barang murah...tapi tak best lah...saya tak beli ape pon just beli cenderamata untuk kawan je..Tak larat lah nk shopping sini shopping sana dah la panas..

pkay lah lain kali saya citer lagi Assalammulaikum


Welcome
Annyeong! My name is Nadia,EXO Kai wifeu =)

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by NADIAERISYA . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .